IdaSjösten

Tisdag

Publicerad 2016-01-19 23:41:28 i Min vardag,

Är det bara jag som är trött på kylan vi ha fått just nu, svinkallt ute o hela ens bil är täckt med snö. Men jag är glad att jag ha en bil till jobbet och andra ställen sån frihet på något sätt. Efter jobbet drog jag till maxis café o tog en våffla åt inte ens upp hela...  Men träffade mamma en stund med syskonen innan vi begav oss hemmåt. Ha tränat lite o käkat nudlar, vilket jag ej ha gjort på hur länge som helst. Nu är jag ledig i två dagar vilket kommer att blir skönt men jobba på vida på torsdag efter en månads uppehåll för mig skönt med lite variation.





Kommentarer

Postat av: a n n i k a

Publicerad 2016-01-20 08:03:59

Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela