IdaSjösten

Nyåret

Publicerad 2016-01-01 21:42:33 i Min vardag,

Var en bra lugn o skönt nyår igår, började med god mat med familjen sen kolla på grevinan o betjänten ett måste varje år. Så jäkla bra är det! Efter det blev det chill framför tv och bara tog det lugnt. Vid halv tolv tog jag bilen till Högstorp där det var fest o några av mina närmsta var där. Firade in nyåret och körde sen lite lustgas sjukt kul. Vid halv två tiden körde jag hem då jag var alldeles för trött. Så ha sovit ca 5h inatt och jag var så död på jobbet och hade sån huvudvärk att det kändes som jag hade världens bakfylla vilket det inte var. 

Det här året ska jag försöka att
Motionera mer
Äta bra mat och sluta med det goda sakerna 
Gå ner i vikt 
Spara massa pengar 
Tänka på mig Själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela