IdaSjösten

Inte lätt

Publicerad 2016-01-08 02:06:31 i Min vardag,

Idag träffade jag Jane en runda vi åkte ner till stan o kollade butikerna och hittade lite smycken på Gina, men börja blir trött på rean dem ha vill ha in nya saker o kläder nu! Letar efter en kofta också men hittade ingen för det är rea på sommarkläder.... 

Blev en lunch på Coretto för mig idag sen hem kolla serie träna och äta nyttigheter men fasiken inte lätt när jag kolla under soffbordet o hitta massa gotti saker och allt där under är mitt snyft... Men jag står emot trots att jag bara vill käka upp det. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela