IdaSjösten

Trög?!

Publicerad 2015-10-27 21:34:11 i Min vardag,

Hahaha asså orka inte mig själv ibland eller Jane så läskigt lika o tröga blondiner. Skulle boka biljett för grace på fredag och det står att förköpet är stängt, kände att de inte kunde stämma då det bara är tisdag?! Så skicka till Jane var de står o hon säger att de är samma för henne. Så säger till brorsan att de blir inget grace på fredag för det är redan slutsålt, då ropa han från vardagsrummet att han kommer in o kan köpa biljett, upptäcker då att jag gått in på förra fredagens datum vilket är förståeligt varför jag inte kan köpa biljett dog av skratt när jag märkte detta!!

Haha asså vi två






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela