IdaSjösten

Söndag

Publicerad 2015-10-25 22:49:18 i Min vardag,

Jobbat så otroligt mycket dessa veckor o ha en hel vecka kvar. Jag är tröttare än tröttast, jag orkar varken att gå ut o gå , festa eller umgås med mina vänner. Känner mig instängd i min arbetsbubbla o vill gärna komma ut från den nu. Om jag inte jobba på Max så jobba jag på vida. Om två veckor har jag äntligen en ledig helg lördag o söndag och den helgen ser jag fram emot och längtar till. Måste ta mig en dusch efter denna arbetsdag o sen sova gå öppning imorgon som jag inte gjort på över en månad sjukt. 

Åt Gulach soppa på jobbet igår och när jag kom var det så skönt att få vila benen så ni anar inte.

köpte en chipspåse efter jobbet och fick världens chock när jag öppna påsen o där i ligger 3/4 av chipsen varför ha man snålat med chipsen i påsarna Lureri om något!
ni ser ju själva??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela