IdaSjösten

Beslutsångest

Publicerad 2015-10-20 23:35:57 i Min vardag,

Nästa vecka är det redan höstlov för dem flesta helt sjukt att det redan är höstlov på ingång. Jag tycker att det här året ha gått alldeles för fort, ibland undrar jag vad tiden tar vägen. 

Ibland kan jag få sån beslutsångest att jag inte riktigt vet vad jag vill göra med mitt liv, ena stunden vill jag tror det eller ej kunna plugga till polis, jobba så mycket som möjligt för att kunna spara en massa och ut o resa upptäcka världen. Jag vill åka till Rhodos nästa år för jag älskar Rhodos o miljön där nere. 
Usch jag vet inte vad jag ska börja med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela