IdaSjösten

Bästa dagen på hela veckan

Publicerad 2015-10-16 17:00:29 i Min vardag,

Älska fredagar så länge man inte jobba stängning på jobbet så är fredagar min absoluta favorit dag på hela veckan! Tog en ordentlig sovmorgon idag innan jag drog en sväng till bolaget o påvägen hem åkte jag o brorsan förbi tvättstället för att både dammsuga o tvätta bilen. Även om den inte var lika smutsig på insidan som den var på utsidan så är det såå mycket fräschare när den är ren o fin.

 Mina planer för ikväll blir att kolla på idol då jag ha några favoriter som fortfarande är kvar men den jag håller mest på är Amanda så sjukt bra är hon. Ska på någon donkenfest precis här i närheten en sväng senare ikväll men kommer inte blir för sent och inte för mycket alkohol då jag ha ett långt arbetspass imorgon först på Max o sen på vida. Nu ska jag kolla prison break sen blir det att lagar mat till syskonen👌





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela