IdaSjösten

Orka inte!

Publicerad 2015-11-11 13:58:45 i Min vardag,

En stängning till på jobbet sen ta jag långledigt till nästa tisdag. Nästa måndag blir jag ännu ett år äldre. När man blir äldre än 20 så ha jag ingen koll på hur gammal jag är längre jag tror fortfarande att jag är 20 men är egentligen 21 så när folk fråga blir jag sjukt osäker. 
 
Antingen så är det någon som vill mig/önska mig något illa eller så ha jag en förbannelse över mig. 
Nästan varje gång på jobbet så skada jag mig och då är de inte lite utan rätt rejält, som tex få en del av Grillmaskinen rätt i huvudet, eller bränna sönder en stor del av underarmen, bränna sig på fritöskorg så man få ett fint ärr eller klämma fingret ur köttfrysen ja ni hör ju själva. Hemma är de nästan värre någon ha gjort en buckla på bilen o igår kunde jag helt plötsligt inte vrida på ratten, eller när en hylla i köket faller så allt på den åker ner o ta sönder mina saker bara för att jag öppnade kylskåpet? Två personer ha tagit sönder två fina ljusstakar, iförgår natt när jag duschade efter jobbet så gick slangen helt plötsligt av o jag ha schampo i håret o få duscha av mig med slangen som tar längre tid. Nu få de faktiskt vara slut på allt elände som hänt mig på sistone. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela