IdaSjösten

Massimo

Publicerad 2015-11-22 21:00:32 i Min vardag,

Igår var vi på Massimo för att käka italienskt, andra gången för mig och första för dem andra i familjen. Beställde in vitlöksbröd som förrätt och varmrätt tog jag pasta med oxfilé o dem andra tog pizza vitlöksbröden var bättre denna gång mot förra gången, för då var dem jättebrända så fick skicka tillbaka dem. Jag ångra att jag tog samma rätt denna gång som förra gången. Sist var den helt perfekt allt maten liksom smälte i munnen på en, men denna gång så var min oxfilé bränd varje bit jag tugga på tog över brändheten i munnen vilket är en stor besvikelse för oxfilé ska verkligen inte smaka bränt och vara långt ifrån bränt, pastan smakade knappt något inte lika krämig som sist tyvärr. Sa till om mitt kött o bad om
Ursäkt men inget mer med det.

Igår 

sist
Ja ni ser ju själva 


Jag undviker gärna att klaga men när man betalar rätt mycket för en rätt man ska blir mätt på och man ska tycka det är gott så måste man faktiskt säga ifrån och de känns som om jag fått Göra det rätt mycket på sistone. Både pappa o Kevin smakade på min oxfilé o dem sa själva att det enda man kände var brändsmaken, och inte direkt smaken på köttet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela