IdaSjösten

Måndag

Publicerad 2015-11-02 13:46:44 i Min vardag,

Ha jobbat hela helgen långa timmar vilket ha känts i kroppen men idag ha jag en ledig välbehövlig dag. Jobba bara 4 pass denna vecka sjukt skönt! I fredags var det grace som gällde kom in vid 0100 o var där tills dem stängde sen delade jag o Jane på en taxi hem först till henne o sist till mig. Hade huvudvärk när jag vaknade i lördags men gick snabbt över efter en dusch o pizza till frukost. Älska att vi ha pizzeria o affär precis nedanför oss!! Stod i en större bar på vida där jag blandade drinkar o hällde upp alla möjliga shot fick hjärnsläpp när jag skulle blanda vissa drinkar då jag inte vart i den baren o vissa av spritsorterna såg annorlunda ut mot vad dem gjorde i Rhodos men gick helt okej. 

Beställde hem en massa bilder som jag ha en massa minnen på så måste bara införskaffa mig ett fint album. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela