IdaSjösten

It's Friday!!!

Publicerad 2015-11-20 10:23:07 i Min vardag,

Är det bara jag som tycker det är hemskt hur fort tiden faktiskt går. Igår för en vecka sen var jag påväg till Stockholm för en lång weekend och det ha redan gått en vecka sen dess. Blir helt förvirrad i huvudet hur fort tiden gå. 
Igår efter jobbet var jag så trött, hungrig, och hade en jobbig huvudvärk. Gjorde först mat blev tacos för jag var sjukt sugen på det, sen duscha ta en powernap sen kolla serie. 

Igår innan jobbet drog jag upp till Grand igen o mötte upp Anna som man knappt hinner träffa längre då vi båda är upptagna och ställer tyvärr in våra träffa pga jobb! Blev en snabblunch på we Love food.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela