IdaSjösten

Besviken

Publicerad 2015-11-29 00:33:56 i Min vardag,

För snart ett år sen gjorde jag en förbesiktning på min bil och då hade jag haft bilen i ca åtta månader och längsta resorna jag hade kört med bilen var till Ullared fram o tillbaka, Ljungby Värnamo o Älmhult. På åtta månader som jag haft bilen var det tydligen jättemycket fel på bilen som vilken människa själv förstår att jag inte kan ha orsakat inte så många fel. Han som lagade min bil sa att den måste varit krockad när jag väl köpte den. Och han jag köpte bilen av som inte brydde sig ett skit sa att jag skulle gå vidare med det här till allmännareklamationsnämnde n. 

Vilket jag gjorde och det tog 9 månader 9månader så lång tid det tar för barnet i magen att komma ut. Jag kompletterade massa hela tiden och nu i veckan fick jag äntligen svar av dem. Och dem ha bestämt sig för att avslå beslutet. Så ingenting händer jag få inte tillbaka ett skit så jag ha lagt ner 40000 på en bil som var rejält skadad. Dessa pengar ha jag inte fått någon hjälp för heller pengar som jag jobbat och tjänat ihop själv. Så ja jag är sjukt nojlig så fort det är något med bilen nuförtiden då jag känner att jag lagt ner så sjukt mycket pengar...

Fuck allmänna och han jag köpte bilen av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela