IdaSjösten

Äntligen i EM

Publicerad 2015-11-17 23:00:29 i Min vardag,

Äntligen är vi i EM helt galet! Kommer ihåg för två år sen när Sverige skulle möta Portugal i playoff och det var riktigt spännande men tyvärr så förlorade dem och kom inte med i EM. Ha i stort sett följt alla Sverige matcher sen jag var liten och jag blir helt galen framför tv skriker o blir arg. 

Igår fyllde jag år o firade de med tårta o avslutade kvällen på Max! Ha fått väldigt fina saker som jag kommer visa någon dag framöver. 

Idag träffade jag fina Amanda o tog en god lunch på we Love food var sjukt gott sen köpte jag med mig lite fina nya trosor från Gina på rean. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela