IdaSjösten

Uppehåll

Publicerad 2015-12-28 13:52:55 i Min vardag,

Ha jobbat för fullt på både Max o vida sen juldagen och igår blev det för mycket och det som hände är inte okej inte för fem öre. Jag är glad när sånt här händer att jag kan ringa dem som står mig närmast och finns där för mig för så som jag mådde igår och hände är inte okej alls! 

Idag är jag ledig vilket är hur skönt som helst då jag jobba från tisdag till lördag denna veckan igen.40h jobb står på schemat o Jag är inte taggad alls. 

Imorgon ska jag boka en resa med två vänner och det ska blir såååå skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela