IdaSjösten

Massimo

Publicerad 2015-12-23 18:26:44 i Min vardag,

Eftersom att varken Jane eller Emma har varit på Massimo så tog vi det igår. Och jag kommer säga detta för sista gången jag kommer aldrig dra ditt igen. Ha gett det två chanser nu och nej blev besviken igår igen. Beställde samma rätt som dem andra gångerna pasta med oxfilé och ja antingen är den så bränd att den smaka bränt i munnen. Eller att man inte kan tilllaga den så att den är så röd att i mitten att man bara känner på tungan hur rå den är. Bad om extra pasta o det fick jag och jag kan äta al dente pasta men denna var inte ens i närheten av klar och hungrig som jag var tvingade jag i mig detta. Då ingen kom fram o frågade hur maten smakade Eller om vi ville ha efterrätt som vi var sugna på. Och att vi väntade över 45 på varmrätten...Så besvikna vi var drog vi till bishops o tog en drink. Det enda bra igår var drickan och sällskapet! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela