IdaSjösten

Julmust o jultallrik

Publicerad 2015-12-06 16:02:20 i Min vardag,

Sköna lediga slappa söndag, vädret ute gör att man inte vill gå ut storm o regn o blås ingen bra kombination. Igår var det jobb på vida o börja blir lite smått irriterad på att när man själv är klar med allt sitt ska man hjälpa andra som bara står o chilla ändå, o plus att man säger att man inte ha tid för man ha en tid att passa på ett annat ställe. Och folk som tror att dem är för fina mot vad dem inte är åhh!! Jobba i en bar inte i en restaurang där jag ska servera folk till bordet. Eftersom man inte hann o äta mat i personalrummet igår så åt jag jultallrik som vi serverade vilket var väldigt gott! 



Kommentarer

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2015-12-06 19:55:59

så skönt med lediga söndagar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela