IdaSjösten

Invigning

Publicerad 2015-12-07 02:25:56 i Min vardag,

Shit vad stort det nya expressohouse var många sittplatser skön o lugn miljö. Mycket att välja mellan fräscht o mysig miljö helt enkelt. Detta ha dem gjort riktigt bra och ditt kommer jag definitivt gå flera gånger plus att dem ha öppet länge på kvällarna ett extra plus! 

Drog ner på stan med Jane o Amanda för att inviga expressohouse och tror jag tala för oss alla så var det top noch! Sjukt mysigt och ja Jag är helt grym nöjd! 

Det enda som Växjö saknar tyvärr är ett matställe som kan ha öppet länge på kvällarna där man kan gå o äta efter åtta nio tiden på kvällen, (donken Max o BK räkna jag ej med) jag skulle vilja ha hitt vapiano vilket är så gott fräscht och väldigt bra och mysigt! Om någon ha mkt pengar är jag gärna med och starta detta företag i Växjö jag tror verkligen att det skulle funka! Mitt i stan hade varit perfekt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela