IdaSjösten

Never take life for granted

Publicerad 2012-09-28 00:34:37 i Min vardag,

I tisdags var jag på Självfallet och färgade håret i tre nya nylanser tror jag de heter.. var den enda i salongen så det var skönt och lugnt. Bjöds på ett riktigt jäkla gott te som heter sommarfrukter ha jag för mig och ett ballerinakex. Blev nöjd med resultatet cyklade hem gjorde mat och kollade Vampire Diaries. I onsdags fyllde mammsen år åt paj och kanellängd och kollade på Dallas. I torsdags åt jag, duschade, var på grand och shoppade lite. Jag är riktigt jäkla glad men kan inte bekräfta att det är sant förrän på måndag! Säger bara Äntligen! Idag fredag blir det att göra egengjord pizza och ska försöka mig på att göra drömtårta kollade på kockarnas kamp och sen hela Sverige bakar där dem skulle göra drömtårta med recept fast utan mått.
 
Saknar Anna och Sara lite smått också för den delen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela