IdaSjösten

Godnatt, Natti och Sov Gott

Publicerad 2012-11-25 00:11:24 i Min vardag,

Natten till idag lördag var nog den västa natten jag varit med om drömde massa konstigt mådde illa gick på toa men inget hände. Påväg till mitt andra hem börjar jag spyr fyra gånger i skogen som tur det varför det blev så vill jag inte gå in på här. Men vackert var det inte, tog provia dricka och fick knappt ner några mackor. Kvällen har jag spenderat framför datorn med film såg Coyote Ugly som jag kunde se jämt när jag var mindre. Mina händer dem kliar som aldrig förr måste ta mig till hudkliniken. Och vid vissa tillfällen kan jag tappa mataptiten bara sådär. Vet inte riktigt varför men that's it. Nu ska jag sova är dundertrött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela