IdaSjösten

Måndag 30 juli

Publicerad 2012-07-30 21:38:48 i Min vardag,

Två arbetspass kvar sen tar jag helg igen, för tillfället kollar jag one tree hill, lyssnar musik och saknar Ayia Napa överhuvudtaget. Tiden bara rinner iväg kändes som jag nyss började ettan där allt började hända. Blev mycket fester på den tiden massa hemmafester och mycket häng på Balders. När jag började tvåan minskades festerna en aning var inte o festade lika mycket stannade hellre hemma och hade myskväll. Nu sista året har det varit massa studentfester dem två första missade jag pga att jag fyller så sent som jag gör men var med på Julfesten och någon mer tror jag minns ej så mycket.. men pubrundan var kul även balen o dagen man slutade skolan. Så nu när jag åkte till Aiya Napa med fyra andra så ja vi köpte ett partyparket men varför inte göra som man själv vill och ta vara på den tiden vi ha, för jag ångrar verkligen inte att jag köpte ett sånt paket för 2000 spänn för det var fett värt det! Dagarna vi inte hängde på grabbarna grus eller blue moon så var vi ute o åt god o fin mat. Vi åkte karuseller satt på baren på vårt hotell spelade UNO, YATZY åt majskolv o bara hängde. Så nej jag påstår inte alls att det är häftigt att dricka varför är de det?! Man kan ha lika kul utan alkohol men de är ju bara hur kul man gör det själv. Jag söp mig inte full varje kväll men jag drack så att jag visste vad jag gjorde eller var jag var. Så till du den anonyma personen NEJ DET ÄR INTE HÄFTIGT ATT DRICKA ALKOHOL man väljer själv om man vill dricka alkohol eller inte vissa gör det bara för att blir fulla eller grupptrycket, men jag själv dricker för att jag själv vill göra det och jag ha roligt med alkohol och det är gott och det är såklart olika från person till person för alla ha inte lika kul med alkohol som de ha utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela