IdaSjösten

Alltid jag

Publicerad 2016-01-26 14:15:20 i Min vardag,

Började dagen kl sex med en chokladshake innan jag drog till jobbet, och hade urkokning av fritöserna på schemat tog 2,5 o dem blev riktigt fina o gjorde allt själv. Men såklart så hände de en olycka, fick varmt kokande vatten med medel på min högra sko som kom åt huden på min fot. Det gjorde så jäkla ont riktigt ont ha fått varmt vatten på mig en annan gång fast på armarna o den känslan är inget bra alls. Gjorde klart min uppgift plus lite andra saker sen drog jag hem kunde inte jobba kvar då, det gör så ont. Ringde vårdcentralen och kvinnan sa att så länge inte blåsorna spricker o de inte blir en infektion så ska det gå bra... Ska ha bandage över så länge. Ha käkat lite från min matlåda här hemma o kollat greys i sängen med ljus, mysigt värre. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela