IdaSjösten

Skönhetsoperationer, Nej Tack!☝️

Publicerad 2016-02-09 21:32:00 i Min vardag,

Jag ha svårt för det där med skönhetsoperationer som folk gör. Självklart får man göra vad man vill med sin kropp men tänker man verkligen ett steg längre än man borde?! 
 
Idag är det mer än vanligt att folk förstora brösten, gör botox i läpparna fixar käkbenen mm. 
 
Jag själv skulle aldrig kunna ändra på min kropp. Jag ha som sagt inte världens stora bröst men jag ha inte jättesmå bröst heller, och de är klart att man kan ha komplex för det, för det ha man väl haft o undrat varför kan inte jag ha såna perfekta stora som "henne" men jag skulle aldrig kunna förstora brösten, göra läpparna mm. Varför ska man jämföra med andra hela tiden, det är väldigt få tjejer som ha vältränad kropp, äkta  bröst, äkta läppar o  äkta röv där dem själva ha kämpat och kommit ditt. I dagens samhälle finns det alltid någon som ha just fejk o vissa döljer detta o andra inte. Och vissa ser faktiskt riktigt förjävliga ut när folk bara gör mer o mer. Är det någon uppmärksamhet man vill få från andra? Eller bara  imponera på killar o vissa sitt oäkta jag?!  Nej usch! Dagens "kändisar" sticker gärna ut o vill visa upp sig och just få bekräftat från samhället hur snygga o perfekta dem är. Men hur kan dem vara perfekta när det mesta av deras kropp består av fejk. Sen att det finns dem skönhetsoperationer som misslyckas totalt! 
 
Jag är mest nöjd med min rumpa om jag fick välja en kroppsdel. 
 
 
1811104857
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela