IdaSjösten

Tisdag

Publicerad 2015-09-29 20:49:44 i Min vardag,

Slutet av månaden vilket innebär knappt något internet kvar på varken mobilen eller datorn. Och en dator o mobil utan internet funka bara inte. Hoppade in o jobbade ett kort pass idag på dagen o mådde inte särskilt bra när jag kom till jobbet. Så när jag kom hem däckade jag på en gång i två timmar. Gjorde kycklingtacos förut vilket var länge sen man åt. Imorgon är det massage för första gången som gäller på nuna ska blir så skönt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela