IdaSjösten

Fredag men känns som lördag

Publicerad 2014-10-31 13:36:23 i Min vardag,

Dagarna bara springer iväg så man knappt håller koll på vilken dag det är längre. Om sjutton dagar blir jag 21 känns jättegammalt på något konstigt sätt. "Nio år kvar till trettio"  i onsdags hade jag världens jobbigaste mensvärk usch finns inget värre. Igår drog jag en sväng till Danmark där jag drack en av dem godaste varma chokladen på länge  riktigt god var den. Blev lite sprit o godis inhandlat också. Idag ska jag jobba stängning o jag är inte jätte taggad om jag få säga det själv. Men stängningar på jobbet brukar faktiskt gå väldigt fort.

Nu: käka sen fixar sig inför jobb




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela