IdaSjösten

tja

Publicerad 2014-05-31 23:04:31 i Min vardag,

Är helt slut o utmattad ska blir skönt med en vilodag imorgon, det behövs verkligen kan jag säga. Jobbade stängning igår var en del att göra. Efter jobbet så hade jag på känn att jag inte skulle ha någon luft i däcket som jag inte hade så var bara att promonerar från max till stan sen ta bussen hem var väl inte hemma förrän halv tre. Jobbigast av allt var att jag inte kunde somna och kollade samtidigt på klockan. Vilket inte hjälpte när jag skulle upp kl tio o börjar jobbar kl tolv idag. Långa åtta timmar på jobbet där jag var jättetrött och helt slut. 
 
Nu ska jag fortsätta att kolla på serie sen blir det sängen är rätt så trött just nu. PÖSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela