IdaSjösten

Tagga Dåååå

Publicerad 2013-03-29 17:57:27 i Min vardag,

Ikväll blir det all in för min del var ju ett tag sen också för den delen så är riktigt taggad på vad kvällen kan erbjuda, om en timme sitter jag på någon förfest och hoppas att jag redan blivit lite onykter trots allt! Just nu sitter jag i mina mjukiskläder i soffan o bara hänger eftersom jag vill spelar candy cruch saga för de är kul och jag är hungrig igen trots att jag åt tacos för någon timme sen. Och sen är jag också tacksam för att Stina kunde ta mitt pass idag uppskattas riktigt mycker!
 
Igår blev jag sprutad på majonäs i mitt hår vilket var de äckligaste jag nästan varit med om, dels för jag skulle jobba stängning och mitt hår luktade äcklig majonäs du som gjorde det  kommer att ångra det rejält den dagen du själv kommer få känna på det och den dagen kommer att komma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela