IdaSjösten

a lot of questions who you can't answer on

Publicerad 2012-10-31 14:35:52 i Min vardag,

Jag är riktigt jäklar trött idag och seg, men ska snart åka iväg och jobba stängning ännu en gång. Men imorgon 'är jag ledig vilket är jäklar skönt.
 
En sak jag inte förstår mig på är när nästan alla tjejer på facebook skriver att dem ska åka iväg till något land i ett antal månader förstår inte vitsen med det hela eftersom vad gör det för nyttja egentligen, och dem flesta killarna blir helt förvirrade av detta. Tror det var förra året där man skulle skriva sin bh-storlek o sånt. Men jag själv kan ju tycka att det är bättre att man ge en viss summa av pengar till bröstcancerfonden som är mycket bättre och som du själv kan blir stolt av att du gjort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela