IdaSjösten

Onsdag 30 november

Publicerad 2011-11-30 16:27:23 i Min vardag,

- Idag var jag aldelles för trött för att gå upp ur sängen och cyklar till skolan men det blev så i alla fall, var en helt okej bra dag i skolan bara två gånger kvar nu tror jag;( lite surt faktiskt kommer saknar att vara på ringsberg att göra mat och allt....

- Idag blev man ju också 1050kr rikare för att studiebidraget äntligen kommit.

- Nu är jag sjukt trött så jag håller på att somnar, men fundera på att kolla 90210 först sen lite plugg och sen sova lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela