IdaSjösten

Dag 11- Mina syskon

Publicerad 2010-12-15 21:35:40 i

Jag är äldst av syskonen i familjen och har då två småsyskon fast dem är inte så små om man tänker efter.. Men en bror och en syster har jag, min bror kom efter mig så han är född 97 och min lillasyster född 01 så det skiljer alltså fyra år från min bror och syster sen fyra år på mig och brorsan.

Min bror heter Kevin och är den bästa brorsan man kan har för vi kan prata om nästan allting och jag vet var man har han. Han ställe alltid upp och märke att om jag är sur,arg eller ledsen försöker han alltid göra mig på ett bättre humör och det uppskatta jag verkligen. Han spelar då fotboll och är asgrym på det han spelar även innebandy så en sportfåne är han. Han har också precis börjat högstadiet och tonåring. Men jag gillar han för det!

Min syster heter Wilma och är nog bland en av dem man inte klara sig utan. Även om det skiljer åtta år mellan hon och mig så kan vi även har roligt kolla film snacka om killar på hennes skola och även bråka är vi bra på. Hon är inte vem som helst hon är sjukt rolig har en livlig fantasi och är väldigt bra på att dissa tillbaka. Hon har prövat lite olika sporter men inget har fallit henne för smaken än så länge. Hon har världens finaste leende enligt mig. Men hon är bäst och jag gillar henne också!

Lägger upp två gamla bilder på dem!

YOUR ROCK MY WORLD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela