IdaSjösten

Allergisk mot smink troligen sa hon

Publicerad 2016-01-21 00:07:27 i Min vardag,

Sen fem dagar tillbaka när jag vaknat på morgonen så ha mitt högra ögonlock varit väldigt svullet, ibland kan de hända att när jag vaknar på morgonen så är det lite svullet men gå sen över o försvinner. Men de ha det inte gjort nu ha varit svullet konstant i flera dagar. Så idag ringde jag vårdcentralen o pratade om problemet o hon sa att de troligen är allergi mot smink o de enda sminket jag tar på ögonen är mascara o de är kända märken plus att de bara är de ena ögat. Så ska köpa kräm imorgon på Apoteket och vara osminkad i några dagar o om det inte gå över så ska jag ringa tillbaka. 

På bilden så ser ni hur det se ut nu på det vänstra ögat 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela