IdaSjösten

Lön på ingång

Publicerad 2015-10-14 14:01:27 i Min vardag,

Igår gick jag stängning med favoriterna, och det gick väldigt bra var ej mycket folk som kom framåt kvällen vilket var rätt skönt då det inte blev försent. Bilresan hem gick bra inget djur springsdes på vägen. Är lite trött just nu, ska till jobbet snart o gå ett sista stängningspass för den här veckan. Sen är jag ledig i två dagar ska blir skööönnt! Imorgon kommer lönen och den är efterlängtad även om det inte är jättemycket är det alltid något. Längta till måndag då vi ska ha personalmöte och det är jag som är ansvarig för det den här gången. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela