IdaSjösten

Lista på saker jag ogilla o gilla

Publicerad 2015-10-15 23:01:04 i Min vardag,


Saker jag retar mig på:

-När folk ska ta sönder saker som är andras, tex min bil så ha någon fått för sig troligen att sitta på min bil o tryckt ner den eller gjort något annat hyss för ha en stor rund buckla mitt på motothyvlen och jag blir så frustrerad räcker att jag lade ut tillräckligt mycket pengar på bilen för att det var sjukt många fel på bilen när jag skulle besiktiga den i vintras. 

-När killar inte förstå grejen att man inte är intresserad och gör allt för att fortfarande hålla på o skriva med en, vissa kan bara inte ta ett nej!

-Att dem bygger verkligen om precis överallt o då menar jag överallt här i Växjö. Dem ska bygga exakt samtidigt o det tar längre tid att komma till o från jobbet, om det inte är här på hovshaga är det påväg till jobbet påväg mot stan ja mm, blir galen! 

Saker jag gilla:

-Att vara ledig att inte behöva ställa ett larm och inga måsten hitt o ditt att bara ta dagen som den kommer såna dagar är fruktansvärt bra! 

-Inreda och vad jag längtar till den dagen jag verkligen kan flytta hemifrån och kunna inreda på sitt sätt, ha redan småbörjat. 

-Efter en hård o jobbig dag på jobbet ta man en behövlig dusch och gå o lägger sig i en nybäddad säng, to die for.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela