IdaSjösten

Michael Kors

Publicerad 2015-11-29 22:59:07 i Min vardag,

Idag efter jobbet åkte jag upp till Grand o mötte upp Jane där vi gick ett varv runt Grand. Dem hade 20-30% rabatt i sina butiker. Gick in på kicks där dem hade 25% rabatt på alla parfymer och eftersom jag fick ett presentkort på kicks av brorsan på mycket pengar behövde jag bara betalar 56:- ett riktigt bra köp och den luktar så gott!!

Efter det drog vi till pizzeria elvan och det var mycket folk som kände likadant. Var 20-25 min väntetid på pizzorna o det sa han inte förrän vi redan betalt men men. Delade på en kebabpizza med Jane och den var riktigt god! 
5av5👍👏

Nu är det dags o sova upp tidigt imorgon för att shoppa på Ullared!!! Yeay!👊




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela