IdaSjösten

Dagen är kommen

Publicerad 2015-11-14 13:15:48 i Min vardag,

Ikväll är det Rhodos revolution och jag hoppas att det blir sjukt kul och nice. Igår hände ännu en hemsk sak i världen Paris blev skadade denna gång usch så många oskyldiga människor som miste sitt liv igår kväll. Jag hoppas att dem plåga dessa män som gjort denna terrorattack till döds dem ska fan inte få det bra!

Igår var jag på Nordens största köpcentrum och shit ja det är riktigt stort och sjukt mycket folk överallt så både jag o Jane fick panik o drog in till stan o käkade på vapiano åhh kan vi inte få det i Växjö hade varit så bra!
På kvällen firade Jane mig o även Maggie var med på en fin italienskt restaurang där jag tog lammytterfilé så gott med plankstek. Sen drog vi till söder och drack massa drinkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela