IdaSjösten

Helgen

Publicerad 2016-01-24 22:01:42 i Min vardag,

Ha varit en jobbig helg på jobbet, nya burgare som folk vill prova saker gå sönder, mm man tappa tålamodet och vill bara gå hem o inte bryr sig. Ha varit helt död när jag kommit hem från jobbet usch, 

Igår när man kom hem från jobbet var maten precis klar var sjukt gott med pasta o köttfärs efter en lång hård dag. Hängde med bästisen sen först på expresso och delade på en bagel o satt o snackade länge, såna stunder är to die for. Sen en sväng upp till Max haha igen men både hon o jag föredra Max förre donken. 

Snart blir det nog sängen är jättetrött!!😴😴




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela