IdaSjösten

Hockey

Publicerad 2015-10-29 23:30:48 i Min vardag,

I lördags efter hockeyn när jag kom hem laddade jag ner en app som heter rinkside3 där man kan tävla om dem bästa platserna för tre personer på lakershemma matcher, svarade på en fråga o skrev en motivering varför jag skulle vinna. Riktigt bra motivering kom jag på! I tisdags fick jag ett samtal o sms att Jag hade vunnit biljetter till denna match som var idag mot Färjestad. Pappa  o systern följde med mig och helt stört vad bra priset var, sjukt sköna stolar, gratis mat, äta så mycket snacks o godis du ville plus dryck fast inte alkohol. Mycket bra kväll plus att lakers vann med 5-1









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela