IdaSjösten

VARNING!! skrolla inte ner om du är KÄNSLIG mot HUD

Publicerad 2014-09-30 01:25:12 i Min vardag,

Så fort man ta av sig lite och ta bilder på sig i underkläder så blir det värsta dealen, en bh och ett par trosor som alla kvinnor går runt i dag o natt! Men om man ha en bikini som man går på stranden med är det helt okej och där vissa du exakt lika mycket hud?! Fatta inte varför man ska göra en sån stor sak av det?! Om man nu vill visa upp sig ska ingen får hindra dig att göra de som känns rätt för just dig. Och du som inte gillar mina bilder jag kommer att lägga upp här under. 

1: Min kropp mitt beslut 

2: Ta din åsikt någon annan stans men inte här. 

Om folk kan ta en bild på sin bikini o lägga upp de på nätet (ha gjort de här) kan man också få lägga upp bild/bilder på sitt set från yhush eller vad du nu ha köpt det. Jag rekommenderar dessa underkläder från yhush sjukt sköna!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela