IdaSjösten

Sega söndag

Publicerad 2015-06-28 15:49:01 i Min vardag,

Varje söndag här för mig kommer att vara min vilodag där jag faktiskt får sova ut o bara glida runt. Torsdagar får blir väldigt lugna dem också då vi kommer att ha prov varje fredag o jag vill göra bra ifrån mig. Hoppas på ett bra resultat från provet i fredags som vi kommer att får reda på imorgon annars kommer jag att vara grymt besviken på mig själv. Igår var jag på paradiso där det var beachparty var riktigt kul men jävligt varmt. Blev en lugn utgång då man var rätt trött o sliten. Nu ska jag duscha städa o sen ut o käka god middag någonstans! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela