IdaSjösten

Valborg

Publicerad 2015-04-30 00:44:00 i Min vardag,

Egentligen borde jag ligga o sova just nu men det är näst in till omöjligt för mig och min kropp då jag jobbat alldeles för många nätter och är van att vara uppe så här sent en vanlig vardag vilket jag avskyr. För imorgon ska jag upp rätt tidigt för att ta tåget till Lund o firar valborg där o käka gott o dricka gott med två vänner. Sen på fredag går jag öppning på jobbet vilket jag inte ha gjort på sjukt länge för länge. Jag är sjukt stolt över att jag klarat en hel månad utan vanlig läsk, chips o godis, för jag varken röker eller snusar så mitt beroende är att jag är sjukt sötsugen 24/7 och nej jag ha inte ätit snacksen som var på bild från bion snodde den bilden av min kompis för min kamera suger!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela