IdaSjösten

Måndag

Publicerad 2014-11-25 00:39:17 i Min vardag,

Var o såg hungergames innan med några vänner filmen var bra men lite långtråkig emellanåt. Började hända massa saker i slutet tyvärr så nu få man väl vänta ett år till nästa del kommer ut...

Något jag verkligen vill göra är en tatuering men ha så svårt att bestämma mig vart jag vill ha den och hur den ska ser ut blir galen! Jag vill inte ha någon impuls tatuering utan en tatto som faktiskt betyder något men ha så svårt att bestämma mig så jag kommer säker inte tatuera mig förrän jag är gammal. Beslutsångest är riktigt jobbigt ibland när det gäller såna här grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela