IdaSjösten

Inget kul alls

Publicerad 2014-07-30 09:23:59 i Min vardag,

Har gjort två långa inlägg som försvunnit när jag skulle uppdaterar. Är ju tyvärr inte världens bästa internet men de få man nästan räknar med. 

I måndags var vi på solsidan där de var fri bar o så men tog de lugnt eftersom jag inte mådde så bra o var jätte hes. Men hade en kul kväll tills jag fick värsta märket från röken på gg som ser ut som dimma gjorde svinont så sprang ut o fick värsta märket där min hud ha försvunnit. Blev ett dop i havet med några killar den natten. 

Igår vaknade jag av att min vänstra öga var jätteklibbigt o varigt usch de var jättesvullet. Min röst var helt förstörd kunde inte prata man hörde inget av vad jag sa så pratade inte alls mycket igår. Blev inget poolhäng utan låg bara på rummet o sov så dåligt mådde jag. Ha fått köpa tabletter för min hals för halstabletterna jag köpte hemma på Apoteket funkar inte alls för mig. Blev också nässpray. I natt var den värsta natten på länge vaknade hela tiden av att jag var tvungen att gå på toa för mitt högra öga var jätte varigt o klibbigt. Sen så var de svinvarmt på rummet. 

Nu hänger vi vid poolen idag o idag blir det inget badande för mig tyvärr. 







Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-30 15:08:21

Stackare. Tråkigt att bli sjuk när man är iväg. Krya på dig. Kramar från din mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela