IdaSjösten

Fredag wihou..

Publicerad 2014-01-31 16:19:23 i Min vardag,

Ha faktiskt varit duktig denna fredag med gym på förmiddagen. Sen så fick man ju extra träning när man cyklar till och från kliniken men extra jobbigt när det knappt går. Så påvägen hem svor jag massa fula saker för att jag vägrar gå med cyklen o ska fanimej kunna cyklar även om det är trögt o jobbigt. Köpte med mig vindruvor ölkorv o marinerade vitlöksklyftor som jag ska gotta mig på ikväll mums! 

Ska upp en sväng på Grand o skaffa mig en sport-bh o en ny mascara. De är nog allt jag behöver just nu för tillfället. När jag får min lön tänker jag boka tid hos frisören o blir blond igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela