IdaSjösten

Ångest

Publicerad 2014-02-26 02:10:29 i Min vardag,

åhh jag få sån himla ångest på att jag inte vet hur jag vill tatuerar mig. Känns som om alla vet exakt och vart man vill ha den förutom jag. Jag ha länge funderat på en text men frågan är om jag vill ha den eller bara kör på något impulsivt som många andra gör. Men jag vill ändå att min tatuering ska står för något eller i alla fall betyda något. Man ska ju faktiskt ha den hela livet och man kan ju ångra sig men de är det inte värt. Jag vill ju helst göra den innan sommaren i alla fall. För hur fint hade det inte varit att ha en på sommaren på stranden?! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela