IdaSjösten

trött!!

Publicerad 2014-12-30 00:39:16 i Min vardag,

En stängning kvar innan jag ha lite ledigt i några dagar ska blir så skönt! Efter helgen som varit ska de blir skönt att tänka på annat än jobb! Mitt låst på bilen ha krånglat till o från sen i torsdags men verkar som att det ha löst sig nu hoppas de! Tyvärr ha jag inte gjort så himla mycket dessa dagar mer än att jag ha jobbat, jobbade 50h förra veckan o det kändes! På nyår är planen att jag ska äta hemma med familjen o sen göra någon efterrätt med Emma o Jane o firar in nyåret med dem! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela