IdaSjösten

godmorgon

Publicerad 2014-08-30 14:59:05 i Min vardag,

Kom hem lite efter halv fem imorse o kom i säng runt halv sex skulle jag tror. Vaknade nu vid halv tre så skönt att man inte behöver går stängning idag med de hade jag inte orkat. Igår innan jobbet var jag på venezia o när jag ska gå till bilen ser jag en lapp hänga där o då ha jag såklart fått böter på 400 åhh så onödiga pengar!!! Hade inte brytt mig om jag nyss fått min lön o allt men de ha jag ju tyvärr inte får den i mitten varje månad. 

Får se som de blir något Älmhult nu idag eftersom att jag vaknade rätt så sent...








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela