IdaSjösten

Märks att det är fredag

Publicerad 2013-11-29 13:00:58 i Min vardag,

vaknade runt halv tolv, men ha fortfarande inte orkat gått upp så är still in bed. Ikväll jobbar jag fem till nio efter jobbet blir det hem kolla film ha lite fredagsmys. Sen går jag stängning tre dagar i rad. Den 17 är det bestämt då blir det Ullared! Bestämde att vi skulle ha lite julmys vi tjejer en dag där vi köper en julklapp o sen delar ut till var o en o ha lite julmat. Både mysigt och kul faktiskt! Känner att jag borde gå upp äta frukost o bestämma vad jag ska ha för mat o äta idag.

På tal om inget annat så tror inte jag är den enda som drömt samma dröm två tre gånger o denna dröm var bra. Skitsnygg kille som jag aldrig sett i verkligheten...suck... Var på något stort hotell o i slutet fick denna killen vara min. Och han var sååå jävla snygg och nu vill jag bara somnar om o fortsätta drömma om denna kille.:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela