IdaSjösten

23 dagars utmaning

Publicerad 2013-05-29 16:44:23 i Min vardag,

Dag 16- ett roligt sommarminne
 
Det var för två år sen 2011 augusti och jag hade precis jobbat hela mitt sommarlov och hade 10 dagars semester innan jag skulle börja trean på gymnasiet. Jag, bästis och Jenny skulle åka till Götet ons-fre och hade bokat hotell på Scandic Crown och därifrån tar det knappt 5 min till Nordstan så där var vi o shoppade som galningar första dagen och var ute o åt på kvällen. Dan efter drog vi till Liseberg o åkte en jäkla massa och bestämde oss för att gå gasten och två av mina andra vänner Anna & Sara var också där så vi gick gasten tillsammans för alla var lika skraja o rädda. Vi slutade vår resa med att åka till Ullared innan vi åkte hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela