IdaSjösten

I AM BACK

Publicerad 2013-04-29 00:31:24 i

jadu fredagen var helt crazy ha nog aldrig shotat så mycket mintu o sauez på samma gång o att ha knappt ätit något på hela dan vilket ej var bra! Hade min första spya i år två ggr för mycket också herregud! Inte fan blev jag nykter för de utan ännu mer full och värre blev de ju också när man hade drinkbord på grace. Kvällens resultat blev då: spya, gråt, skrik, shots,glädje,bråk! Värst av allt är ju att man fått höra från andra vad man gjort eftersom man själv hade minnesluckor.
Vaknade halv tio trött huvudvärk min kudde hade jag kladdat ner min kudde. Kolla mig i speglen o blev helt chockad hur jag såg ut. Tog ett glas pepsi o kände mintusmaken fortfarande höll på att klökas tog mig en rejäl lång varm dusch. Drog till jane där hennes syster hade filmat vårt fyllebråk som man var tvungen att ser drog till excelle o rörde knappt min kebab blev mer illamående o drog hem. Hård dag på jobbet men klarade de rätt så bra ändå. Nu ikväll ha jag haft söndagsmys med bästis o köpte en kokosnöt som vi inte hade någon aning om hur man skulle öppna den.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela