IdaSjösten

Kort sammanfattning om dem senaste dagarna

Publicerad 2012-09-25 00:29:39 i Min vardag,

I fredags var jag uppe tidigt var på donken med syrran tog en dubbel cheese burgare o vatten sen fixade jag mig drog till fotbollsarenan o förberede, var dåligt med folk men Öster vann sin första hemma match på den nya arenan med 2-1 kom hem runt elva på kvällen.
 
I lördags var dagen seg för de spöregnade men tog en fika på maxi med pappsen sen drog vi till Ica o storhandlade kom hem då jag började förbereda maten som blev min goda egengjorda potatisgratäng med oxkött o sås sallad. Bästisen var här o vi bakade både kanel o vaniljbullar. Drog till Ica för hon ville ha godis vilket jag faktiskt skippade denna gång.
 
I söndags var det en lugn dag gjorde pasta bolognese kollade X-factor o sånt
 
I måndags övningskörde jag, gjorde mat, duschade, cyklade och kollade både X-factor o Ensam mamma söker
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela