IdaSjösten

Helgen som helhet

Publicerad 2012-09-30 23:29:56 i Min vardag,

Ifredags hade systern min vänner här som skulle förbereda sig inför ett disco så då gjorde vi egengjord pizza vilket är asgott om man bara dem sakerna man gilla då såklart. Kollde på en kärleksfilm som heter Kärlen Checkar In med Jennifer Lopes rikgit bra faktiskt! Var ute och gick en lång runda sen o på kvällen.
 
I lördags var jag på grand lite men köpte inget var på Akropolis på kvällen med Jane, Jenny och Ida där jag tog min vanliga smördegsinbakad kycklingfilé och vitlöksbröd. Drog sen till Sports en runda där dem hade happy hour på shot, öl och drinkar.
 
Idag har jag kört till och från Åseda gjort mat och kollar nu på film.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela